HTML

Az útnyilvántartás szakértője

RoadRecord.hu útnyilvántartó program: útnyilvántartás és kiküldetési rendelvény NAV biztos ÚTNYILVÁNTARTÁS és KIKÜLDETÉSI RENDELVÉNY készítése 7 perc alatt, partnertávolságok tömeges számolása beépített térképpel háztól-házig! Nem Google Maps vagy útvonaltervezős kilométervadászás, ez teljesen más!

Friss topikok

Linkblog

A nagyokos könyvelő saját munkatársát szívatja

2014.06.09. 19:33 Barazsy Ákos

Telefonban érdeklődőnk elmondta, hogy a cége számára használja a magánautóját és a cég könyvelője meghagyta Neki, hogy útnyilvántartást kell vezetnie, és már sorolta is, hogy mi kéne arra szerinte… tankolás, km óra állás, miegymás.

Állj!

Magánautó céges használatát nem útnyilvántartással, hanem kiküldetési rendelvénnyel kell elszámolni, amire teljesen más előírások vonatkoznak! – hívtam fel érdeklődőm figyelmét, és Ő már adta is – volna a könyvelőjét, hogy “egyeztessek vele akkor én”.

A háttérből csak annyit hallottam, hogy “nekem ne mondja meg senki, hogy mi kell az útnyilvántartásba, útnyilvántartás kell és kész!”

Tehát beszélni nem tudtam vele, de azért megüzentem, hogy értem én, hogy milyen okos és mindenható ott a könyvelő, de azért nyugodjon meg, hogy kiküldetési kell oda és nem útnyilvántartás – márcsak azért se alkalmazza az útnyilvántartást, mert Neki, mint magánszemélynek kell beköhögni az összes elmaradt cégautóadót utólag, ha majd évek múlva egy szép napon kiderül, hogy mégis nekem volt igazam, és érvénytelenítik az elszámolását.

images

“Hát ja, ilyen a mi cégünk” – zárta le önirónikusan jót nevetve magukon érdeklődőm – vele nevettem én is – szépen elköszöntünk, én pedig mindjárt dobtam is kukába az adatlapját…

Nem mindenkin lehet segíteni.

komment

Címkék: útnyilvántartás kiküldetési rendelvény

A bejegyzés trackback címe:

https://utnyilvantartas.blog.hu/api/trackback/id/tr206290321
süti beállítások módosítása